MATRIKULAZIOA \\ ATE IREKIAK

BATXILERGOKO ATE IREKIAK \\ APIRILAK 14

Aurten, Covid-19ak eragindako egoera dela eta, Ate Irekien Jardunaldian ez parte hartzea erabaki dugu, ez baita Ikastola bisitatzeko unerik onena, kontuan hartuta adibidez ikasle bisitariek ezingo luketela ikasgelarik ikusi eskolak ematen ari diren bitartean. Hala ere, gure Ikastola bisitatzea ezinbestekotzat ikusten baduzue, gurekin harremanetan jarri eta zita bat adostuko genuke.

Horren ordez, online saioa eskainiko dugu.

APIRILAREN 14an 18:00etan izango da Ibaizabal Ikastolako Batxilergoko eskaintzaren online azalpen-bilera. Bertan galdera zein kezkak argitzeko aukera izango duzue.

Ate irekien saioan parte hartzeko interesa izatekotan, lerro hauen azpiko botoian klik egin eta galdetegia bete ezazue. Galdetegia betetzeko epemuga apirilaren 14 eguerdira artekoa izango da. Behin zuen datuak jasota, zuekin harremanetan jarriko gara saioaren inguruko zehaztasunak emateko. Bilerara konektatzeko esteka apirilaren 14an luzatuko zaizue.

LANBIDE HEZIKETAKO ATE IREKIAK \\ MAIATZAK 18

Urtero Ibaizabal Ikastolan Lanbide Heziketako ate ireki bereziak antolatzen ditugu. Zergatik bereziak? Ikasleek antolaturiko ate irekiak direlako. Horiek goizez hurbildu nahi duzuenontzat dira. Arratsaldez, ostera, ate ireki ofizialak ditugu, irakasleon eskutik. Bietarako eguna MAIATZAREN 18a izango da.

Ibaizabal ezagutu edo gurekin ikasteko interesa baduzu eman izena beheko botoian klik eginda eta zurekin harremanetan jarriko gara laster. Gehiago ezagutzeko azpiko botoietan klik egin zenezake.