#elkartasuna

ATERPETXE SOZIALA EZAGUTUZ

Ikastolan bertan dugu Durangaldeko aterpetxe soziala.

SAN FILIPO SINDROMEA

HH2ko ikasleak azken proiektuan murgilduta.

Ione Barrutia, Garazi Iruarrizaga, Enara Azpitarte, Ainhoa Lorente eta Ane Rodríguez Haur Hezkuntzako Goi Mailako Zikloko bigarren mailako ikasleak dira, eta beraien azken proiektua gauzatzeko VASS elkartea aukeratu dute. Elkarte honek Sanfilippo sindromea duten haurren eta haien familien bizi kalitatea hobetzeko helburua du, bidean agertzen diren oztopoak gainditzen lagunduz eta egoeraren berri emanez.

RIO DE ORO-REKIN LANEAN

HH2ko ikasleak azken proiektuan murgilduta.

Maria Gonzalez, Eneko Munitxa, Miguel Lancao, Oier Urien eta Laura Solana Haur Hezkuntzako Goi Mailako Zikloko ikasleek beraien azken proiektuan lan bolondresa egiteko aukeratu duten elkartea Rio de Oro izan da. Elkarteko kide batekin harremanetan izan dira eta hark beraren bizipenak partekatu dizkie.

MIGRAZIOAREN TESTIGANTZAK LEHEN PERTSONAN

APko ikasleek migrazioaren inguruko solasaldia izan dute.

Batxilergoko bigarren mailako Administrazio Prozedurak ikasgaian migrazioaren inguruko lanketaren baitan solasaldi berezia izan dute gaurkoan, errealitate honek zeharkatzen dituen bizi esperientziak bertatik bertara ezagutzeko aukera izan baitute.

IKASTOLATIK TINDUFEKO ERREFUXIATU KANPAMENTUETARA

APko ikasleek elikagai eta diru bilketa egin dute.

Rio de Oro gobernuz kanpoko erakundeak aurten, beste behin, sahararrentzat jakiak jaso eta bidaltzeko kanpaina prestatu du, 2021eko Karabana Solidarioa izenpean. Ibaizabal Ikastolako Administrazio Prozedurak ikasgaiko ikasleek parte hartu dute elkartasun lanketa honetan.

SEASKAKO EGUTEGIAK

Ibaizabal Ikastolatik Ipar Euskal Herriko Ikastolei ekarpena.

Urtero bezala, Lanbide Heziketako ikasleen eskutik, Seaskari ekarpen propioa egiteko proposamena datorkigu. Seaskako egutegiak ikastolan salgai dira dagoeneko eta, horrez gain, bi otzararen zozketa ere egingo dute otsailaren 19an. Zozketarako errifak atsedenetan salgai izango dituzte.

Ez duzula egutegirik oraindik? Zeren zain zaude zure errifa erosteko?

MUGIKOR ZAHARREN BIRZIKLAPENA

Teknologiako ikasleek mugikorren bilketa egin dute.

ELIKAGAI BILKETA

Badoaz Moriarantza Durangon eta Ibaizabalen bildutako elikagaiak.

Moriako errefuxiatuen kanpalekuak bizi duen egoera latza dela eta, eta Europako gobernuen utzikeriaren ikusita, iniziatiba herritarrak abiatu dira Euskal Herri osoan zehar, bertara oinarrizko elikagaiak iristarazteko. Honenbeste egin da Durangon eta baita Ibaizabal Ikastolan ere.

Elkartasun tanta txikiak olatu bilakatu daitezkeelako, guk ere gure aletxoa jarri nahi izan dugu.

RSS - #elkartasuna-era harpidetu