#elkartasuna

ZOZKETAREN IRABAZLEAK

Seaskako ikastolekin elkartasuna.

Dagoeneko Seaskako ikastolei laguntzeko egindako errifa ezberdinen zozketa egin dugu eta hauek dira zenbaki irabazleak.

SEASKAREKIN ELKARTASUNA

HH1eko ikasleek ekimen ezberdinekin dihardute

Aurten ere, Haur Hezkuntzako 1. mailako ikasleek, Seaska ikastolei laguntza eskaintzeko asmoz eta Durangaldeko denda zein taberna ezbedinen laguntzaz, hainbat otzara prestatu dituzte. Abenduaren 22an egingo da zozketa eta hartarako tiketak salgai dituzte oraindik.

IKASTOLEK ELKARTASUNA

Bazkideen Batzar Orokorra Elkartasun Ikastolak erakundeak.

Hernaniko Orona guneko areto nagusian Bazkideen Batzar Orokorra egin zuen azaroaren 25ean Elkartasun Ikastolak izeneko erakundeak. Erakunde hori ikastolok sortua da, ikastolak elkarren artean laguntzeko topagune egituratu modura.

ATERPETXE SOZIALA EZAGUTUZ

Ikastolan bertan dugu Durangaldeko aterpetxe soziala.

SAN FILIPO SINDROMEA

HH2ko ikasleak azken proiektuan murgilduta.

Ione Barrutia, Garazi Iruarrizaga, Enara Azpitarte, Ainhoa Lorente eta Ane Rodríguez Haur Hezkuntzako Goi Mailako Zikloko bigarren mailako ikasleak dira, eta beraien azken proiektua gauzatzeko VASS elkartea aukeratu dute. Elkarte honek Sanfilippo sindromea duten haurren eta haien familien bizi kalitatea hobetzeko helburua du, bidean agertzen diren oztopoak gainditzen lagunduz eta egoeraren berri emanez.

RIO DE ORO-REKIN LANEAN

HH2ko ikasleak azken proiektuan murgilduta.

Maria Gonzalez, Eneko Munitxa, Miguel Lancao, Oier Urien eta Laura Solana Haur Hezkuntzako Goi Mailako Zikloko ikasleek beraien azken proiektuan lan bolondresa egiteko aukeratu duten elkartea Rio de Oro izan da. Elkarteko kide batekin harremanetan izan dira eta hark beraren bizipenak partekatu dizkie.

MIGRAZIOAREN TESTIGANTZAK LEHEN PERTSONAN

APko ikasleek migrazioaren inguruko solasaldia izan dute.

Batxilergoko bigarren mailako Administrazio Prozedurak ikasgaian migrazioaren inguruko lanketaren baitan solasaldi berezia izan dute gaurkoan, errealitate honek zeharkatzen dituen bizi esperientziak bertatik bertara ezagutzeko aukera izan baitute.

IKASTOLATIK TINDUFEKO ERREFUXIATU KANPAMENTUETARA

APko ikasleek elikagai eta diru bilketa egin dute.

Rio de Oro gobernuz kanpoko erakundeak aurten, beste behin, sahararrentzat jakiak jaso eta bidaltzeko kanpaina prestatu du, 2021eko Karabana Solidarioa izenpean. Ibaizabal Ikastolako Administrazio Prozedurak ikasgaiko ikasleek parte hartu dute elkartasun lanketa honetan.

SEASKAKO EGUTEGIAK

Ibaizabal Ikastolatik Ipar Euskal Herriko Ikastolei ekarpena.

Urtero bezala, Lanbide Heziketako ikasleen eskutik, Seaskari ekarpen propioa egiteko proposamena datorkigu. Seaskako egutegiak ikastolan salgai dira dagoeneko eta, horrez gain, bi otzararen zozketa ere egingo dute otsailaren 19an. Zozketarako errifak atsedenetan salgai izango dituzte.

Ez duzula egutegirik oraindik? Zeren zain zaude zure errifa erosteko?

MUGIKOR ZAHARREN BIRZIKLAPENA

Teknologiako ikasleek mugikorren bilketa egin dute.

Orriak

RSS - #elkartasuna-era harpidetu