#ikasleak

TEKNOLOGIATIK ESKURA

Erronka egin dute 1. batxilergoan

Batxilergoko lehen mailako Marrazketa Teknikoa I eta Industria Teknologia I ikasgaiak uztartuz, Teknologiatik eskura erronka burutu dute. Lehen eta bigarren ebaluazioen artean gauzatutako etapetan, ikastolako langileen beharrizan batetik abiatuz, beharrizan horri erantzuteko produktu baten ekoizpen integrala gauzatu dute, horretarako prozesu teknologikoaren fase guztiak igaroz.

IKASLE OHIEN BISITA

Orintazio saioak 2. Batxilergoan

Joan den ostegunean, bisita berezi bat izan genuen Ikastolan. Orientazioarekin loturiko ekintzen barruan, ikasle ohiak hurbildu ziren gurera, batxilergoko 2. mailako ikasleekin, euren esperientzia pertsonal eta akademikoak partekatzera. Ekimen interesgarri eta oso ondo baloratua izan zen.

Eskerrik asko!

BIGARREN ESKUKO AZOKA

Eko-eragileek antolatu dute aste honetarako.

Urtero egiten duten eran, eguberriak hurbiltzen ari diren honetan bigarren eskuko azoka antolatu dute Eko-eragileek aste honetarako. Gaurtik hasita ostiralera arte, atsedenaldi eta bazkalosteko tarteetan irekiko dituzte azokako ateak, 1.7 gelan.

Aurten nobedadeekin datozela aurreratu digute, beraz, animatu eta pasatu zaitezte bertatik!

ARGI DAUKAGU

Azaroaren 25a Ibaizabal ikastolan.

Hainbat astez antolaketa lanetan ibili ondoren azaroaren 25erako egitarau osotu bat plazaratu zuen hartarako Ibaizabalen bildutako asanbladak, Ikama eta Itaia antolakundeen ekarpenak gehituaz.

ZER DA FILOSOFIA?

Batxi 1-eko ikasleek egindako bideoa.

Ibaizabaleko ikasleek Batxilergoko etorkizuneko ikasleei ezezaguna eta arrotza egiten zaien filosofiako arloa azaltzeko asmoz bideo interesgarriak egin dituzte. Gustokoa  zaizuelakoan, hona hemen  lagin txiki bat.

IKASLEAK IRAKASLE BIHURTURIK

Psikologiako ezohiko eskolak.

Batxilergoko 2.mailako ikasleak egun batzuez irakasle bihurtu dira, psikologiako eskolak elkarri eman dizkiete. Originaltasuna tarteko psikologia eskola ezberdinak azaltzea izan da lanaren helburua.

Gure ikasleen hezkuntza-prozesuan eguneroko lana funtsezkoa dela agerian uzten duen beste adibide bat. Zorionak egin duzuen lanagatik!

EKO-ERAGILEAK MAÑARIA ERREKAN

Ibaialde programaren baitako ikerketa egin dute.

Eko-eragileen ikasturteko azken txangoa egin zuten joan den asteartean. Mañaria erreka aztertzera joan ziren oinez. IBAIALDE programari jarraituz, uraren analisi kimikoa egin zuten, baita erreka ertzeko landaredia behatu eta animalia batzuk bilatzen saiatu ere.

Mañaria errekan lortu ditugun datuak onak izan zirela esan digute.

EKO-ERAGILEAK URDAIBAIN

Joan den ostegunean irteeran izan ziren.

Marea biziak zirela aprobetxatuz, Laidatik Lagara arroketatik ibilaldia egin eta paisaiaz disfrutatzeko eguna izan zuten Eko-eragileek. Bertan zeudela aprobetxatuta zikin batzuk kentzeko tartea ere hartu zuten eta argazkietan jasotakoarekin erakusketa bat antolatuko dute datorren ikasturte hasieran.

Lagako hondartzan bazkaldu eta surfean aritzeko ere izan zuten tartea.

IKASLEAK UDALETXEKO FOROAN

Ibaizabalgo eko-ordezkarien ekarpena.

ATE IREKIAK IKASLEEKIN

Maiatzaren 18an izango dira.

Lanbide Heziketako aurrematrikulazio epea ireki orduko Ibaizabal Ikastolako Haur Hezkuntza Goi Mailako Zikloa bertatik bertara ezagutzeko aukera ezberdinak izango dira. Maiatzaren 18an, arratsaldeko 18:00etan, ate ireki ofizialak izango dira irakasleekin. Egun berean, ordea, goizez, ikasleek antolatutako ate irekietara gerturatzeko aukera izango da.

Ikasleek beraiek eman digute proposamenaren berri ondorengo komunikatuaren bidez:

Orriak

RSS - #ikasleak-era harpidetu