#jasangarritasuna

ERREKA GARBIKETA IRUDITAN

Apirileko erreka garbiketako irudiak ikusgai.

IKASLEAK UDAL- FOROAN

Eko-eragileak egindakoak partekatzen.

Eko-eragileek herri mailako ingurumen beharrak aztertu zituzten Aste Santu aurretik. Klima aldaketari aurre egiteko dauzkagun mugikortasun arazoak, berdeguneen eskasia eta errekako zaborrak diagnostikatu ziren nagusiki.

INSTALAZIO FOTOVOLTAIKOA

Bermeoko Eleizalde Ikastolara bisita.

TRAINING CARAVAN

Lehen batxilergoko Biologiako ikasleek.

EKO-ERAGILEAK BASOAK LANDATZEN

Lurgaia fundazioarekin elkarlanean.

Joan den asteazkenean Eko-eragileak Ibarrurin izan ziren Lurgaia fundazioarekin baso natural bat berreskuratzeko lanetan laguntzen. Fundazioak 110 hektarea landatu ditu dagoeneko bolondresen laguntzarekin.

EKO-ERAGILEAK MAÑARIA ERREKAN

Ibaialde programaren baitako ikerketa egin dute.

Eko-eragileen ikasturteko azken txangoa egin zuten joan den asteartean. Mañaria erreka aztertzera joan ziren oinez. IBAIALDE programari jarraituz, uraren analisi kimikoa egin zuten, baita erreka ertzeko landaredia behatu eta animalia batzuk bilatzen saiatu ere.

Mañaria errekan lortu ditugun datuak onak izan zirela esan digute.

EKO-ERAGILEAK URDAIBAIN

Joan den ostegunean irteeran izan ziren.

Marea biziak zirela aprobetxatuz, Laidatik Lagara arroketatik ibilaldia egin eta paisaiaz disfrutatzeko eguna izan zuten Eko-eragileek. Bertan zeudela aprobetxatuta zikin batzuk kentzeko tartea ere hartu zuten eta argazkietan jasotakoarekin erakusketa bat antolatuko dute datorren ikasturte hasieran.

Lagako hondartzan bazkaldu eta surfean aritzeko ere izan zuten tartea.

IKASLEAK UDALETXEKO FOROAN

Ibaizabalgo eko-ordezkarien ekarpena.

BIKE2WORK IBAIZABALEN

Badaukagu ikastolako txapelduna.

BIKE2WORK bizikletaren erabilera sustatzeko kanpainaren baitan, 30 egun bizikletaz erronkan hartuko du parte Ibaizabal Ikastolak. Lehiaketa baliatuz ibaizabalen barne-txapelketa egin genuen apirilean zehar eta aurreko ostiralean banatu genituen sariak parte hartzaileen artean.

LURGAIA EZAGUTZERA TXANGOA

Irteeraren testigantza ikasleen eskutik.

Martxoaren 10ean Lurgaia Fundazioa ezagutzeko txangoan joan ziren batxilergoko hainbat ikasle, eta egin eta ikasitakoak ezagutzeko Biologiako hiru ikaslerekin izan gara. Martin Ondaro, Ibon Espinosa eta Dunixe Urrutibeaskoak beraien esperientzia partekatu dute gurekin.

Orriak

RSS - #jasangarritasuna-era harpidetu