2023/12/18
abenduko auzolana

Joan den larunbatean, abenduaren 16an, auzolana egin zen Ibaizabal Ikastolan. Hileroko ekitaldi honetan, gure komunitatearen parte diren guraso, ikasle eta kideek bat egin zuten ikastola zaintzen eta edertzen laguntzeko. Asteburu honetan, esperientzia aberasgarri honetan parte hartu zutenen dedikazio eta ahalegin ikaragarriaren lekuko izan gara.

Jardunaldian, gure instalazio ezberdinetan arrastoa utzi duten hainbat jarduera egin ziren. Argiak aldatu, kanala garbitu, teniseko eta padeleko pistak prest jarri eta teilatua garbitu; keinu txiki bakoitzak laguntzen du gure instalazioak mantentzen eta hobetzen.

Lankidetza eta talde-espiritua nabariak izan ziren egindako zeregin bakoitzean. Auzolana gure ingurunea edertzeko aukera izateaz gain, hezkuntza-komunitate gisa lotzen gaituzten loturak sendotzeko aukera ere bada. Gurasoak, irakasleak eta ikasleak elkarrekin lanean ikusteak gure ikasleen ongizatearekin dugun konpromisoa indartzen du.

Benetan eskertzen diegu parte-hartzaile guztiei beren denbora, energia eta dedikazioa.

Abenduko auzolana

Azken albisteak

Apirileko auzolana
2024-04-30

Joan den asteburuan, ikasle, guraso eta irakasleek bat egin genuen auzolanean.

neurologia
2024-04-26

Alex Carrasco Neurozirujauaren bisita izan dugu Biologiako ikasleei nerbio-sistemaren inguruko azalpenak ematen.

migrazioa
2024-04-24

Batxilergoko 1. mailako ikasleekin migrazioa lantzen aritu gara ekonomiako ikasgaian