Irudia
![biologia bihotzak](/sites/default/files/styles/ertaina_992/public/portadako_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0002.jpg?itok=p1lKpdcX)
Biologiako 1.mailako ikasleak animalien zirkulazio aparatua landu dute klasean. Gaia hobeto ulertu eta barneratzeko behi eta txarri bihotz batzuk disekzio bidez aztertu ditugu. Errealitatea gertutik ezagutzeak, ikasleak motibatu eta interesa pizten die.
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0006.jpg?itok=BKS8A8UY)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0009.jpg?itok=gv4kevR8)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0008.jpg?itok=Tm4vX3Kj)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0004.jpg?itok=DSR_d-5O)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0007.jpg?itok=9WBQNz7W)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0000.jpg?itok=Gqepgnkg)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0011.jpg?itok=frkIZzeP)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0010.jpg?itok=dHXK9ElZ)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0003.jpg?itok=vOUTVQ9w)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0005.jpg?itok=X9Iki8pS)
![Biologiatik errealitatera](/sites/default/files/styles/large/public/media_irudiak/2024-03/IMG-20240319-WA0001.jpg?itok=mf7N4qjX)