2024/02/02
AUZOLANA URTARRILA

Ibaizabal Ikastolako hezkuntza komunitatea auzolaneko ekitaldi batean batu zen joan den urtarrilaren 20an, eta bertan Gizarteratzeko ikasle zein irakasleek aktiboki parte hartu zuten. Ekimen horrek, komunitatearen loturak indartzeaz gain, eragin positiboa izan zuen gure erakundean, garbiketa orokorra eta instalazioen mantentze integrala egin baitzuten.

Goizetik, irakasle eta ikasleak gogotsu bildu ziren ikastolaren ongizateari laguntzeko. Adiskidetasuna eta lankidetza izan ziren jardunaldi hau erabateko arrakastara eraman zuten funtsezko zutabeak.

Ekitaldia gela, korridore eta espazio komunen garbiketa sakonarekin hasi zen. Ikasgeletatik jolastokiraino, txoko bakoitzak boluntario konprometituen arreta jaso zuen. Hautsa kentzea, materialak antolatzea eta espazioak berritzea prozesu horren funtsezko zati izan ziren. Garbiketaz gain, auzolanak ikastolaren mantentze integralari ere heldu zion. Altzariak, instalazio elektrikoak eta kanpoko eremuak konpontzeko lanak egin ziren.

Auzolanean irakasleek eta ikasleek aktiboki parte hartzeak gure ikastolaren funtsezko balioak islatzen ditu: elkartasuna, erantzukizuna eta konpromisoa. Gure hezkuntza-ingurunea hobetzeko elkarrekin egindako lanak erakusten du komunitate honen parte izateagatik sentitzen dugun harrotasuna.

Gure eskerrik beroenak eman nahi dizkiegu parte-hartzaile guztiei, haien dedikazio eta ahaleginik gabe ekitaldi hau ezinezkoa izango baitzen. Ikastola eraikin bat baino gehiago da; ikasteko eta hazteko etxea da, eta ekarpen bakoitzak balio du.

AUZOLANA URTARRILA

Azken albisteak

Apirileko auzolana
2024-04-30

Joan den asteburuan, ikasle, guraso eta irakasleek bat egin genuen auzolanean.

neurologia
2024-04-26

Alex Carrasco Neurozirujauaren bisita izan dugu Biologiako ikasleei nerbio-sistemaren inguruko azalpenak ematen.

migrazioa
2024-04-24

Batxilergoko 1. mailako ikasleekin migrazioa lantzen aritu gara ekonomiako ikasgaian