2024/09/30
mañari irteera

Joan den ostegunean txangoa egin genuen batxilergoko lehen mailako ikasleekin, parte-hartzaile guztien arteko loturak sendotzeko. Egun bat aprobetxatu nahi genuen elkar hobeto ezagutzeko, bai ikasleen artean, bai irakasleen eta ikasleen artean, giro lasaian eta ikastolako ohiko ingurutik kanpo.

Jatorrizko txangoak Neberondo mendia zuen helmuga, Durango ondoan. Hala ere, eguraldi txarrak gure planak birplanteatzera behartu gintuen. Euri jasak eta haizeak ibilaldia berriz aztertzea eragin zigun. Beraz, norabidea aldatu eta Mañariara  frontoira joatea erabaki genuen, eguraldi txarretik babestuagoa egoteko.

Aldaketa gorabehera, ikasleek jarrera positiboari eta gogoari eutsi zioten. Mañariko frontoian elkarlana eta talde-espiritua sustatu zituzten hainbat jarduera egin genituen. Joko dinamikoek, kirol-jarduerek eta taldeko erronkek energiaz eta dibertsioz bete zuten goiza, zalantzarik gabe.

Mañariko jardunaldia aukera bikaina izan zen ikasleek elkarren artean bestelako ingurune batean harremanak izateko, ikasturtean zehar hazten jarraitzea espero dugun konfiantza eta adiskidetasuna indartuz. Irakasleentzat ere aukera berezia izan zen, gure ikasleak testuinguru ez hain formalean hobeto ezagutzeko aukera izan baikenuen, esperientziak partekatuz eta haiengana gehiago hurbilduz.

Eskerrak eman nahi dizkiegu ikasle guztiei beren parte-hartze aktiboagatik!

mañari irteera

Azken albisteak

URRIKO AUZOLANA
2024-10-07

Joan den irailaren 21ean, auzolana izan genuen Ikastolan.

LH merkalanen
2024-10-04

Lanbide heziketako ikasleak Ficoban izan dira azteazkenean, Merkalanen V. enplegu eta prestakuntza azokan.

ateneo
2024-09-27

Irailaren 25ean euskalgintzako kideekin euskararen iraganari eta etorkizunari buruz aritu ginen