2024/04/30
Apirileko auzolana

Joan den asteburuan, ikasle, guraso eta irakasleek bat egin genuen auzolanean.

Hainbat zeregin burutu ziren ikastolako instalazioak garbitzetik hasi eta korridore eta ikasgelak berritzeraino. Auzolan hauek gure eskola-komunitatearen mesedetan elkarrekin lan egiteko ahalmenaren lekuko dira.

Inplikatutako guztien parte-hartze aktiboa eta sutsua azpimarratzekoa da. Txikienetatik handienetaraino, bakoitzak bere aletxoa jarri du, gure ikastola denontzako leku abegikorragoa eta funtzionalagoa izan dadin.

Auzolana, mantentze fisikoko lanak egiteko aukera izateaz gain, lotura komunitarioak indartzeko aukera ere bada.

Gure eskerrik beroenak adierazi nahi dizkiegu auzolan hau posible egiteko denbora eta ahalegina eskaini duten guztiei.

Apirileko auzolana

Azken albisteak

Durangaldea euskalduntzen
2024-05-24

Ibaizabal Ikastolak Durangaldeko lan-munduan euskararen erabilera bultzatzeko LANDUE zerbitzuaren laugarren foroan parte hartu du esperientziak elkarbanatu eta lankidetza-aukerak jorratzeko asmoz.

MAIATZEKO AUZOLANA
2024-05-21

Ikastolako komunitateak bat egin du maiatzeko auzolanean.

neurologia
2024-04-26

Alex Carrasco Neurozirujauaren bisita izan dugu Biologiako ikasleei nerbio-sistemaren inguruko azalpenak ematen.